De enøyde bandittene (Anne og meg)

Lucky Luke og Cowboy-Laila på båtcruise

Da fikk jeg meldingom at mamma, pappa og Roar har kommet seg med på et fly, og ENDELIG var vi kvitt dem!;) Neida, det har vært veldig hyggelig å ha de på besøk. Planen var at de skulle dra med fly på mandags kveld, men grunnet en viss vulkan på et visst Island, så ble disse planene skrinlagt. De har ringt etter oppdateringer på flyplassen flere ganger daglig, i tillegg til at folk har sjekket ut litt på hjemmefronten, men siste beskjed i går var at de ikke kom til å få dra før søndag (!). Likevel prøvde de lykken, og dro på flyplassen i dag tidlig. De sto på standby, men de kom akkurat med alle 3. På businessklasse… Så jeg tenker det er 3 stk glade norbaggar som forlater flyplassen i Windhoek i dag.

De siste dagene her har vi bare spilt yatzy, solet, badet og trent litt. Pappa trodde som vanlig han var en solings-supermann, og slengte halvhjertet på seg litt solkrem her og der. Dette resulterte naturlig nok i en del ILLrøde flekker. Men når de forlater landet, så er de nok litt brunere enn da de kom! Tiden fremover skal mer eller mindre kun bestå i soling, litt bading, trening og jobbing med oppgave, så vi har planene klare frem til avreise. Den nærmer seg med stormskritt, og jeg håper sterkt at vulkanene på Island ikke har tenkt å gulpe opp aske når den tid kommer. Til Roar, mamma og papp – takk for besøket! Til dere andre – nå kommer jeg snart hjem!:) Og Erik, jeg kommer til å banke deg…
Hege: Jeg beklager å måtte skuffe, men det ser dårlig ut med noen ny svoger, altså 😀

Todeloo